Portfolio
Uitstekende resultaten
LIDL Nederland
In mijn rol als teamleider goederenadministratie stuur ik de Teamleden aan, het dagelijks voorbereiden van de werkverdeling en de Dag Start via Teams en verantwoordelijkheid dragen voor het tijdig en juist verwerken van alle inkomende goederenfacturen. Dagelijks dag afsluiting en correcte verwerking van alle mutaties in SAP. Rapportages opstellen en monitoring KPI’s en overige werkzaamheden op de Goederenadministratie bij de opdrachtgever.
UNICA
In mijn opdracht bij UNICA ga ik aan de slag als assistent Controller en doe ik de administratieve ondersteuning van de administratie bij Pro-Fa Automation en Boele Fire Protection. Daarnaast doe ik project BR3, dit is fase 3 van de implementatie Dynamics FO en CE voor de projectadministratie. UNICA is een snel groeiende organisatie met grote diversiteit in activiteiten en uitdagingen in verbeteringen van financiële processen.
Getronics
Mijn opdracht was de administratieve organisatie (Shared Service Center) vanuit Hongarije te verplaatsen naar Nederland, waarna de financiële administratie van GETRONICS CORPORATE in GETRONICS NEDERLAND werd ondergebracht. Ik deed alle administratieve handelingen zoals het coderen van de post, facturen naar juiste Grootboekrekening en Kostenplaats, het boeken van memo, correcties, salarissen, boeken van banken, de afsluiting van de maand, rapportage maandcijfers vanuit SAP, invoer in HYPERION en afstemming van Intercompany wereldwijd.
Tevens heb ik de integratie van de KPN Zakelijke markt in GETRONICS Nederland gedaan.
NZA New Zealand Auckland
Bij NZA New Zealand Auckland (Retail) heb ik de oprichting en administratieve organisatie van 12 BV's (winkels) aangestuurd zowel in binnen als buitenland.
Ik was verantwoordelijk voor de inrichting, de afstemming met het moederberdrijf, de personele organisatie en rapporteerde in het Management Team de voortgang en resultaten. Ik was verantwoordelijk voor uitbreiding van nieuwe financiering, zowel inkoop als factoring debiteuren bij de Deutsche Bank en de hieraan gekoppelde jaarlijkse interne Audit.
Met de oprichting van de winkels heb ik een nieuw financieel pakket ingevoerd zodat mutaties kassasystemen, banken en inkoopfacturen digitaal ingelezen konden worden. In die periode heb ik de organisatie begeleid in de keuze voor CROP accountants, de jaarrekening en balansdossiers voorbereid en de inrichting van een nieuw personeel en salaris administratie systeem NMBRS opgezet. Ik heb nieuwe medewerkers aangenomen en was verantwoordelijk voor alle personele zaken, contracten, urenverantwoording en volgen van de CAO.